Supply Chain Manager (mid-career)

Functieprofiel

Als Supply Chain Manager ben je verantwoordelijk voor Procurement, Accounts Payable, Materials Management, Production Planning en Warehouse Management. Je geeft leiding aan een kleine groep professionals die werkzaam zijn in de genoemde gebieden. Je hebt een afgeronde opleiding Supply Chain of Bedrijfskunde en hebt enige jaren ervaring in een aantal van de bovengenoemde gebieden. Je bent toe aan een volgende stap in je carrière omdat je naast je inhoudelijke kennis en ervaring je aanwezige management skills verder wilt ontplooien. Verder ben je analytisch sterk, ben je gericht op het continu verbeteringen en heb je goede communicatieve vaardigheden. Je wordt door je omgeving gezien als een team builder en project manager. Je kunt gemakkelijk schakelen tussen operationeel, tactisch en strategisch denken en handelen.

Belangrijkste verantwoordelijkheden
• Managen van de volgende supply chain processen: Procurement , Accounts Payable, Materials Management, Production Planning en Warehouse Management
• Pro-actief oplossen van supply chain problemen
• Optimaliseren van supply chain processen
• Anticiperen op – en faciliteren van – nieuwe productintroducties
• Werkt nauw samen met de verantwoordelijken voor Productie en New Product Development
• Rapporteert aan de COO

Profiel kandidaat
• Afgeronde HBO / WO opleiding Supply Chain, Bedrijfskunde of vergelijkbaar
• Enkele jaren ervaring (5) in een Supply Chain rol
• Enkele jaren ervaring (5) in een industriële omgeving (medische industrie is een pré)
• Ervaring met het werken met MRP/ERP systemen (MS Dynamics NAV kennis is een pré)
• Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engels taal, zowel in woord als in schrift
• Goede communicatieve vaardigheden
• Team builder
• Analytisch en data-gedreven
• Kartrekker en probleemoplosser.
• Flexibel, past zich makkelijk aan aan veranderende omstandigheden
• Bekend met Lean Manufacturing
• Affiniteit met financiën.

Over IMDS

IMDS (Interventional Medical Device Solutions) richt zich op het ontwikkelen en aanbieden van innovatieve medische hulpmiddelen om de kwaliteit van leven van patiënten te helpen verbeteren. IMDS te Roden (ongeveer 75 medewerkers) is toegerust als Centre of Excellence en beschikt over sterke R&D en productie capaciteiten ten einde effectieve en innovatieve oplossingen aan te kunnen bieden aan de medische wereld. IMDS heeft in zijn korte historie (opgericht in 2008) inmiddels een aantal successen geboekt en wordt onderkend als een wereldwijd R&D-leider binnen de medische industrie en als betrouwbare partner. Als je bij IMDS komt werken word je onderdeel van een enthousiast team van hoog opgeleide medewerkers vaak met verschillende nationaliteiten die elke dag het verschil weten te maken. De IMDS werkomgeving is professioneel, dynamisch en flexibel. De werksfeer is informeel, team-georiënteerd en verbetergericht. Werken bij IMDS geeft je de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan het verbeteren van de levens van anderen.

Wij bieden
• Een internationale werkomgeving en een jonge moderne organisatie
• Een uitdagende positie met bijbehorende verantwoordelijkheden
• Een marktconform arbeidsvoorwaarde pakket

Meer informatie
Paul Luning, COO of Jeroen Bastiaan, Director HR
Telefoon: +31 (0)50 8200 230
Werving en selectie door commerciële organisaties wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren?
Stuur je CV en motivatiebrief (Nederlands of Engels) vóór 31 augustus 2017 naar: careers(Replace this parenthesis with the @ sign)imds.nl